Grattis till lilla mamma!

Lilla mamma fyller år idag, och självklart ska det va tårta då...och mamma älskar Nasse så det försökte jag ge mig på...och gudars va den tårtan har krånglat för mig...jag är inte helt nöjd men det blev iallafall skapligt bra till slut, övning ger färdighet säger man ju :)



det blev en lite halvkas bild denna gången också, ska se va vi kan få till imorn :)

Nasse består iallafall av sockerkaksbottnar, glasskräm och vit chokladganach med halllon, alltså samma som sist, mest för att jag vill testa hur kombinationen smakar, den förra tårtan var visst väldigt god ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar den<3<3<3

2011-06-26 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0